Doradca ds. Obsługi Inwestycji


MIEJSCE PRACY

region Polski Południowej

DZIAŁ

Handlowy

Co oferujemy?

Działamy w zrównoważonym, stale rozwijającym się systemie czterech fabryk na terenie całej Polski, nasi Klienci działają na terenie całego kraju. Praca w naszej Firmie wiąże się z możliwością rozwoju w stabilnym środowisku zatrudnienia. Oferujemy rynkowe wynagrodzenie, dofinansowanie do karty Multisport oraz szeroki ZFŚS, szkolenia rozwojowe. Dodatkowe standardowe narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy).

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za sprzedaż na inwestycje na podległym regionie.


Zależy nam także na osobach:

  • z wykształceniem min. średnim, najchętniej technicznym;
  • z czynnym prawem jazdy kat. B;
  • z doświadczeniem w sprzedaży najlepiej obiektowej;
  • posługujących się pakietem MS Office;
  • doświadczonych w negocjacjach (będziemy pytać o przykłady);
  • zorganizowanych i kontaktowych (będziemy pytać o przykłady);
  • komunikujących się w sposób jasny i przekonywający (będziemy pytać o przykłady);
  • rzetelnych i konsekwentnych (będziemy pytać o przykłady).

Obowiązki i odpowiedzialność za:

  • realizacja planów sprzedaży;
  • aktywne zdobywanie nowych inwestycji;
  • kompleksowe ofertowanie i obsługa inwestycji;
  • doradztwo techniczne w ramach oferowanych produktów;
  • tworzenie / współtworzenie ofert systemowych;
  • monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie inwestycyjnym;
  • przestrzeganie zasad BHP oraz powierzone mienie;
  • ścisła współpraca z przełożonym Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży i Działem Obsługi Sprzedaży.

Aplikuj na stanowisko

Podziel się ogłoszeniem ze znajomymi

Facebook Twitter

Nie zapomnij dołączyć w CV poniższej klazuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana. Prosimy spróbować później.

Pracuje w firmie od początku powstania fabryki w Pelplinie, czyli od 2008 roku. Pracę w firmie zaczynałem jako Pracownik do Obsługi Produkcji, a w tej chwili jestem Brygadzistą. Firma dała mi szansę na rozwój. Tworzymy zespół zgranych ludzi, stale się rozwijamy. Firma inwestuje w swoich pracowników i rozwija nasze miejsca pracy.
Tomasz Wygocki, Brygadzista
Przeczytaj pełną historię
Pracuję przy produkcji styropianu w Międzyrzeczu od 7 lat. Firma cały czas się rozwija, jest miła atmosfera i dobry pakiet socjalny.
Robert Garus , Operator produkcji
Przeczytaj pełną historię
Swisspor to firma, która bardzo szybko się rozwija, inwestuje w nowe technologie.
Piotr Klakla, Pracownik
Przeczytaj pełną historię
Cześć jestem Marek, wcześniej pracowałem na produkcji, awansowałem i teraz planuję produkcję. Swisspor to firma, która ma potencjał.
Marek Kuciel, Planista produkcji
Przeczytaj pełną historię
Pracuje w firmie od 2011 roku na stanowisku Asystentki Zarządu. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że Swisspor to dobry pracodawca ponieważ zapewnia bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia.
Anna Butkus, Asystenka Zarządu
Przeczytaj pełną historię

Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.