Starszy Specjalista ds. Księgowych (m/f)


MIEJSCE PRACY

Pelplin

DZIAŁ

Księgowość

Co oferujemy?

Działamy w zrównoważonym, stale rozwijającym się systemie czterech fabryk na terenie całej Polski. Praca naszej firmie wiąże się z możliwością rozwoju w stabilnym środowisku zatrudnienia. Oferujemy rozwój kompetencji w ramach dostępnych szkoleń, rynkowe wynagrodzenie adekwatne do kompetencji, wzbogacone o pakiet Medicover, dofinansowanie do karty Multisport  oraz szeroki ZFŚS. Standardowe narzędzia pracy (telefon, komputer).


Nasze wymagania:

  • 3-letnie doświadczenie w księgowości, finansach, pracy z bazami danych;
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne preferowane: finanse i rachunkowość, księgowość;
  • praktyczna znajomość Polskiej Ustawy o Rachunkowości, przepisów VAT i CIT;
  • znajomość programów typu ERP (Impuls EVO będzie dodatkowym atutem);

 

Zależy nam też na kompetencjach miękkich, o które zapytamy poprzez przykłady ich ujawniania się. Chodzi nam o:

  • zdolność uczenia się i szybkość adaptacji;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • zdolności rozwiązywania problemów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
  • nastawienie na osiągnięcie zamierzonych celów, terminowość;
  • pro-biznesowe podejście (współpraca ze wszystkimi działami w firmie, zrozumienie roli służebnej księgowości w stosunku do biznesu, dostarczanie punktów widzenia, które pozwalają na bardziej efektywne u trafne podejmowanie decyzji biznesowych).

Obowiązki i odpowiedzialność za:

  • raportowanie do Głównego Księgowego, współpraca z Zarządem i Menedżerami w Firmie;
  • w pierwszym etapie zatrudnienia (od 02.01.2020 roku);
    • aktywny udział w implementacji nowego systemu typu ERP (obszar merytoryczny: moduły księgowe, finansowe);
    • część spraw księgowych bieżących;
  • w kolejnym etapie;
    • dekretowanie i księgowanie dokumentów;
    • prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej;
    • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
    • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;
    • współpraca z innymi działami firmy;
    • aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, analiz i kalkulacji.

Aplikuj na stanowisko

Podziel się ogłoszeniem ze znajomymi

Facebook Twitter

Nie zapomnij dołączyć w CV poniższej klazuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana. Prosimy spróbować później.

Pracuje w firmie od 2011 roku na stanowisku Asystentki Zarządu. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że Swisspor to dobry pracodawca ponieważ zapewnia bezpieczeństwo i stabilność zatrudnienia.
Anna Butkus, Asystenka Zarządu
Przeczytaj pełną historię
W Swisspor Polska pracuję od 11 lat. Zaczynałem pracę jako Przedstawiciel Handlowy, później objąłem stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Teraz pracuję jako Zastępca Dyrektora Sprzedaży. Swisspor to nieustający rozwój kompetencji i wiedzy a przy okazji bezpieczeństwo i ogromna swoboda w sposobie dążenia do celu.
Kamil Zelent, Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży
Przeczytaj pełną historię
Cześć jestem Marek, wcześniej pracowałem na produkcji, awansowałem i teraz planuję produkcję. Swisspor to firma, która ma potencjał.
Marek Kuciel, Planista produkcji
Przeczytaj pełną historię
Swisspor to firma, która bardzo szybko się rozwija, inwestuje w nowe technologie.
Piotr Klakla, Pracownik
Przeczytaj pełną historię

Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.