Samodzielny Księgowy (kobieta / mężczyzna)


MIEJSCE PRACY

Pelplin

DZIAŁ

Księgowość

Co oferujemy?

Dział Księgowości, mimo że usytuowany w Pelplinie, obejmuje swoim wsparciem wszystkie lokalizacje Organizacji. Zapewniamy możliwość rozwoju poprzez szkolenia i udział w atrakcyjnych projektach. W naszej Firmie funkcjonuje też Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do żłobka, przedszkola, kolonie dla dzieci, profilaktyka zdrowotna). Zapewniamy też dofinansowanie do karty Multisport a wraz ze stażem pracy w naszej firmie otrzymujesz pakiet medyczny.


Kogo
poszukujemy?

Zatrudniona osoba podlega pod Głównego Księgowego, będzie odpowiedzialna za całość działań związanych z rachunkowością ze szczególnym uwzględnieniem wskazanych, przez osobę przełożoną. Dlatego szczególnie zależy nam na:

 

  • wykształceniu wyższym kierunkowym,
  • min. 4 lata pracy na stanowisku Samodzielnego Księgowego (m/f), w tym min. 2 lata w firmie produkcyjnej,
  • znajomości Ustawy o Rachunkowości,
  • bardzo dobrej znajomości programów typu ERP,
  • inicjatywie,
  • samodzielności,
  • myśleniu biznesowym (rozumieniu działań biznesowych i zdolności do patrzenia na nie przez pryzmat działań rachunkowo-księgowych),
  • sumienności,
  • terminowości i poprawności w wykonywaniu obowiązków,
  • zdolności do adaptacji i zdolności do odnajdywania się w zmianie,
  • asertywności,
  • zdolności do pracy w zespole.
  • min. 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe preferowane: finanse i rachunkowość, ekonomia,
  • znajomość przepisów księgowych, zasad rachunkowości,
  • skrupulatność,
  • spostrzegawczość i analityczne myślenie,
  • dobra organizacja pracy.

Jakie będą twoje obowiązki na tym stanowisku?

  • wsparcie w sporządzaniu sprawozdań finansowych, analiz, kalkulacji,
  • księgowanie dokumentów,
  • prowadzenie ewidencji kosztów Spółki,
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych,
  • tworzenie i rozwiązywanie rezerw na koszty,
  • rozliczanie odchyleń kosztów,
  • współpraca przy konfiguracji systemu FK
  • udział w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych,
  • współpraca z jednostkami produkcyjnymi i magazynowymi (Zakłady Produkcyjne).
  • Terminowe przygotowanie przelewów bankowych,
  • Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja sald środków pieniężnych,
  • Weryfikacja zobowiązań Spółki,
  • Kontrola i księgowanie dokumentów finansowych,
  • Rozliczanie sald księgowych,
  • Bieżąca analiza, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych.

 

Aplikuj na stanowisko

Podziel się ogłoszeniem ze znajomymi

Facebook Twitter

Nie zapomnij dołączyć w CV poniższej klazuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana. Prosimy spróbować później.

Z firmą Swisspor jestem związany od 2006 roku. W międzyczasie miałem trzyletnią przerwę, po której zatrudniłem się ponownie w fabryce w Chrzanowie. Obecnie obsługuję linię do produkcji styropianu, automat formierski Teubert oraz szkolę nowych pracowników. Podczas mojej nieobecności nastąpiło kilka zmian, m.in zwiększyła się liczba pracowników, został odnowiony park maszynowy, powstała nowa hala magazynowa. Jak widać: Firma ciągle się rozwija. Swisspor Polska to dla mnie stabilność zatrudnienia oraz praca w miłej atmosferze.
Piotr Lisowicz, Operator Produkcji
Przeczytaj pełną historię
Pracuję w firmie Swisspor od 2002 roku, w Zakładzie Produkcyjnym w Janowie Podlaskim. W naszym Zakładzie panuje rodzinna i przyjazna atmosfera. Podczas długoletniej pracy obserwowałem jak nasza fabryka się zmienia. Zawsze były to zmiany na lepsze. Swisspor to stabilność zatrudnienia, nawet w czasach pandemii czułem się tutaj bezpiecznie.
Radosław Kapłan , Starszy operator produkcji
Przeczytaj pełną historię
Pracuje w firmie od początku powstania fabryki w Pelplinie, czyli od 2008 roku. Pracę w firmie zaczynałem jako Pracownik do Obsługi Produkcji, a w tej chwili jestem Brygadzistą. Firma dała mi szansę na rozwój. Tworzymy zespół zgranych ludzi, stale się rozwijamy. Firma inwestuje w swoich pracowników i rozwija nasze miejsca pracy.
Tomasz Wygocki, Brygadzista
Przeczytaj pełną historię
Pracuję przy produkcji styropianu w Międzyrzeczu od 7 lat. Firma cały czas się rozwija, jest miła atmosfera i dobry pakiet socjalny.
Robert Garus , Operator produkcji
Przeczytaj pełną historię
Swisspor to firma, która bardzo szybko się rozwija, inwestuje w nowe technologie.
Piotr Klakla, Pracownik
Przeczytaj pełną historię
Cześć jestem Marek, wcześniej pracowałem na produkcji, awansowałem i teraz planuję produkcję. Swisspor to firma, która ma potencjał.
Marek Kuciel, Planista produkcji
Przeczytaj pełną historię

Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.